loading...

فروشگاه پارسیان

دانلود Papita برنامه پاپیتا مهارت های زبان انگلیسی اندروید + آیفون نسخه نهایی 2.9.0 در سایت قرار گرفت Papita پاپیتا یک نرم افزار کاربردی یادگیری زبان انگلیسی به کودکان سن 3 الی 14 سال میباشد که

فروشگاه اینترنتی ماراتن


دانلود Papita برنامه پاپیتا مهارت های زبان انگلیسی اندروید + آیفون

نسخه نهایی 2.9.0 در سایت قرار گرفت

Papita پاپیتا یک نرم افزار کاربردی یادگیری زبان انگلیسی به کودکان سن 3 الی 14 سال میباشد که بصورت حرفه ای با انیمیشن های زیبا این نرم افزار میتواند خیلی راحت به کودکان شما انگلیسی رو آموزش دهد. با دانلود پاپیتا به کودکان خود انگلیسی رو یاد دهید و در پیشرفت آنها کمک کنید.Papita با ویدئو ها و آهنگ هایی که طراحی کرده است بدون شک تمامی کودکان رو جذب خود کرده و طوری عمل می کند که کودک شما، هم می تواند داخل این نرم افزار به انیمیشن های زیبا نگاه کرده و هم زبان انگلیسی رو بصورت حرفه ای یاد بگیرد.پیشنهاد ما این بوده اشتراک این برنامه را با قیمت ارزان خریده و لذت ببرید برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه کافه اپس باشید…

دانلود پاپیتا

پاپیتا برای اندروید و ios یکی از برترین اپلیکیشن های آموزش زبان می باشد که با بهره مندی از یافته های جدید در اصول یادگیری کودکان توانسته است شیوه ای متفاوت و بسیار مفید را در جهت افزایش توانایی های زبان آموزی کودکان بردارد . استفاده از تصاویر کارتونی ، ویدیو ها و صوت های مختلف که در جهت آشنایی هر چه بیشتر کودک با اصوات زبان اصلی صورت گرفته است، در اصطلاح گوش کودک را با زبان انگیسی و تلفظ صحیح کلمات اشنا می کند و می تواند سرعت زبان آموزی کودکان را با سرعتی هرچه بیشتر افزایش دهد.

ویژگی های برنامه پاپیتا برای اندروید و آیفون :

  • امکان نصب بر روی انواع گوشی های اندروید و ios
  • طراحی متریال و بسیار زیبا
  • طراحی کارتونی جذاب برای برقرار ارتباط بیشتر با کودکان
  • بهره مندی از صوت های بسیار حرفه ای در جهت برقراری ارتباط بیشتر کودکان با تلفظ کلمات
  • بهره مندی از موزیک های کودکانه و سرگرم کننده در قالب انیمیشن ها و ویدویهای کارتونی
  • برگزاری آزمونها و پرسش های دوره ای و ساده که در هر مرحله با توجه به افزایش توانایی های کودک سوال ها نیز جدی تر می شود
  • برگزاری آزمون های منظم و هفتگی به صورت انلاین
  • بکارگیری مرحله به مرحله ی کلمات در جهت افزایش پلکانی توانایی های کودکان
  • و …

تغییرات نسخه جدید :

  • Connecting to local and global servers issues have been fixed.

آموزش نصب بر روی گوشی های اندرویدی :

  • برای گوشی های اندروید کافی است که فایل apk مخصوص گوشی های اندروید رو از باکس دانلود زیر همین پست ، دانلود کرده و نصب کنید و به راحتی از اپلیکشن استفاده کنید .

آموزش نصب بر روی ios (آیفون ، آی پد) :

  • برای استفاده از این اپلیکیشن در گوشی ها و تبلت های تولیدی اپل ، از مرورگر موجود بر روی گوشی یا تبلت ، بر روی لینک مربوط به ” دانلود مستقیم برای آیفون” در باکس دانلود موجود در همین پست کلیک کنید . فایل به صورت مستقیم شروع به نصب میکنه و بعد از اتمام نصب می تونید از این اپلیکیشن آموزشی جذاب لذت ببرید.

اگر هم میخواهید از اپ استور پایپتا برای آیفون را دانلود نمایید کافیه به لینک زیر مراجعه کنید.



نکته : با یک بار خرید برنامه به طور کامل برای شما فعال خواهد شد .

:: نکته بسیار مهم ::

کاربران گرامی لطفا توجه داشته باشند که حذف و نصب مجدد برنامه نیازمند پرداخت مجدد مبلغ اشتراک است. یعنی اگر کاربر برنامه را بر روی گوشی خود نصب کند و هزینه ی اشتراک را پرداخت کند و پس از مدتی برنامه را پاک کند ، نصب مجدد و فعال سازی برنامه نیازمند واریز مجدد مبلغ اشتراک خواهد بود .

 

هرگونه سوال و پرسش در مورد این اپلیکیشن داشتید لطفا در انتهای همین پست بپرسید تا در سریع تر زمان ممکن پاسخگو باشیم …

نکته مهم : در پی مشکلاتی که برای دارندگان گوشی های آیفون و کلا سیستم عامل ios بوجود اومده ، پیگیر موضوع از طریق پشتیبان این برنامه شدیم که تاکید داشتند برنامه به هیچ وجه نباید پاک بشه و مجدد نصب بشه ! اگه برنامه رو پاک کنید و مجدد نصب کنید باید مجدد اقدام به واریز پول کنید .

 

عواقب استفاده از چنین نرم افزارهایی متوجه خود کاربران می باشد و هیچ مسئولیتی متوجه کافه اپس نمی باشد.

دانلود از سرورهای کافه اپس در تمامی ISP های کشور به صورت نیم بها میباشد . لطفا بدون نرم افزارهای عبور از تحریم اقدام به دانلود نمایید.
احمدی بازديد : 233 شنبه 05 بهمن 1398 زمان : 9:10 نظرات (0)
ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
  • سایت هواداران استقلال
  • لينک دوستان