loading...

فروشگاه پارسیان

این هتل در ساتورن بانکوک واقع شده و از پارک لومپینی ۳ کیلومتر و از برج ناهاناکون تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد. در هتل اچ رزیدنس بانکوک شما ترکیبی از معماری مدرن و معماری باستانی تایلند را مشاهده خواهید کرد

فروشگاه اینترنتی ماراتن

این هتل در ساتورن بانکوک واقع شده و از پارک لومپینی ۳ کیلومتر و از برج ناهاناکون تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد. در هتل اچ رزیدنس بانکوک شما ترکیبی از معماری مدرن و معماری باستانی تایلند را مشاهده خواهید کرد و امکانات آن نظیر استخر روباز و حمل و نقل به ایستگاه قطار شهری، خاطره ای خوش با رفاهی کامل برایتان به جا خواهد گذاشت. الی گشت در ادامه برایتان ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل اچ رزیدنس بانکوک H-Residence Hotel به همراه فاصله آن را جاذبه های شهر معرفی کرده است. با ما همراه باشید.



خدمات رفاهی هتل اچ رزیدنس بانکوک

خدماتی ارائه شده در بخش پذیرش عبارتند از: پاسخگویی ۲۴ ساعته کارمندان میز پذیرش و تحویل سریع اتاق ها، انبار چمدان و راهنمای گردشگری. یک پارکینگ برای استفاده شما مهمان عزیز آماده شده که استفاده از آن رایگان است و نیازی به رزرو قبلی ندارد. یکی از بهترین خدمات رفاهی هتل سرویس حمل و نقل آن در ساعات مشخص به برخی جاذبه ها و ایستگاه قطار هوایی سوراساک (Surasak) است که در طول سفرتان، حتما به کار خواهد آمد.

سرویس های شست و شو نیز نظیر اتوشویی در هتل موجود است. اینترنت رایگان وای فای در تمام بخش ها قابل استفاده برای مهمانان می باشد و آسانسور موجود رفت و آمد شما را راحت خواهد کرد. کارکنان هتل اچ رزیدنس بانکوک به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

امکانات تفریحی هتل اچ رزیدنس بانکوک

این هتل ۳ ستاره یک استخر روباز دارد که در کنار آن تخت های استخری گذاشته شده است. شما می توانید در زمان اقامت از آن استفاده کنید. همچنین تورهای گوناگونی از هتل اجرا می شود. در صورتی که بخواهید برایتان تجهیزات باربیکیو آورده خواهد شد.

رستوران های هتل و اطراف

  • رستوران هتل: در این رستوران صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود و شما می توانید وعده های دیگر را نیز در آن میل کنید.
  • رستوران ۱۰۰oEast: این رستوران غذاهای باکیفیت تایلندی سرو کرده و از هتل ۵۳۰ متر دورتر می باشد.
  • رستوران Celadon: سلادون، رستورانی با غذاهای آسیایی و تایلندی است که ۳۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.
  • رستوران Otoya Kitchen City Viva: با اینکه در تایلند هستید اما غذاهای ژاپنی می تواند گزینه خوبی باشد. این رستوران غذاهای ژاپنی سرو می کند و حدودا ۵۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک با رنگ های گرم و زیبا تزیین شده اند و تخت های باکیفیتی در آن ها قرار داده شده است. در تمام سال تهویه مطبوعی در اتاق ها جریان دارد و هوای داخل اتاق مناسب برای استراحت می شود. برای شما یک دستگاه قهوه/چای ساز و البته آب معدنی رایگان قرار داده شده است. گاوصندوق داخل اتاق برای نگهداری از لوازمتان به کار می آید و یک تلفن نیز برای شما قرار داده شده است.

در سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها، یک دوش به سبک بارانی وجود دارد و لوازمی نظیر حوله و سشوار در آن دیده می شود. اگر بخواهید تخت اضافه داشته باشید، هزینه ای جداگانه برایتان در نظر گرفته خواهد شد. یک تلویزیون هم در اتاق ها موجود است که شبکه های کابلی را پخش می کند.

http://uupload.ir/files/51eb_xgkiejbx.jpg

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت جونیور: این اتاق ها حدودا ۴۰ متر مربع هستند. یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دولوکس: این نوع اتاق ها ۳۶ متر مربع هستند که یک تخت دونفره در آن ها موجود می باشد.
  • اتاق سوپریر: این اتاق ها ۲۴ متر مربع هستند. آن ها با توجه به انتخاب شما یا دو تخت تک‌نفره دارند و یا یک تخت دونفره دارند.
  • اتاق دولوکس تریپل: این اتاق ۲۰ متری هستند، یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره در آن ها قرار داده شده است.

احمدی بازديد : 595 دوشنبه 18 آذر 1398 زمان : 9:33 نظرات (0)
ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
  • سایت هواداران استقلال
  • لينک دوستان