loading...

فروشگاه پارسیان

دانلود فیلم The Revenant 2015 بازگشته از مرگ بازگشته از مرگ جدیدترین اثر کارگردان برنده جایزه اسکار مکزیکی، الخاندرو گونزالز ایناریتو میباشد که سال گذشته به وسیله فیلم تحسین شده و زیبای Birdman م

فروشگاه اینترنتی ماراتن

دانلود فیلم The Revenant 2015 بازگشته از مرگ

بازگشته از مرگ جدیدترین اثر کارگردان برنده جایزه اسکار مکزیکی، الخاندرو گونزالز ایناریتو میباشد که سال گذشته به وسیله فیلم تحسین شده و زیبای Birdman موفق به کسب سه جایزه اسکار گردید. حضور لئوناردو دیکاپریو و تام هاردی، دو تن از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود در این اثر جذابیت و زیبایی آن را دوچندان نموده است. داستان فیلم درباره شکارچی پوستی به نام “هیو گلس” (لئوناردو دیکاپریو) است که در حین شکار مورد حمله ی یک خرس قهوه ای قرار گرفته و دو مرد که در این شکار همراه او بودند، وسایلش را دزدیده و او را نیمه جان رها می کنند؛ او جان سالم به در می‌برد و 350 مایل را در طبیعت وحشی می پیماید تا از کسانی که به او خیانت کرده اند، انتقام بگیرد. فیلم نامه این اثر که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته مایکل پانک میباشد توسط خود ایناریتو به همراه مارک ال اسمیت نوشته شده است و در سال 1820 میلادی رخ میدهد. جالب است بدانید این کتاب خود بر اساس فیلمی به نام Man in the Wilderness محصول سال 1971 نوشته شده است.

دانلود فیلم Deadpool 2016 ددپول

ددپول توسط کمپانی فاکس قرن بیستم که صاحب امتیاز انتشار فیلم های مجموعه ایکس من از مارول کمیک است امروز اولین تریلر فیلم ضدقهرمان معروف و محبوب، ددپول را منتشر کرد. این ضد قهرمان که از زیرمجموعه های مردان ایکس میباشد، از محبوب ترین شخصیت های این مجموعه به شمار میرود.از سال ۲۰۰۹ و پس از موفقیت فیلم X-Men Origins: Wolverine کمپانی فاکس تصمیم گرفت تا کار ساخت اسپین آف شخصیت ددپول را نیز دوباره از سر بگیرد و حتی نویسنده هایی نیز برای آن به خدمت گرفت اما علی رغم حواشی و اخبار متعددی که از این فیلم منتشر شد این مهم اتفاق نیفتاد تا اینکه سال ۲۰۱۴ “تیم میلر” به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد و بالاخره پس از کش و قوس های فراوان فیلمبرداری آن از مارس ۲۰۱۵ آغاز شد. این فیلم درباره یک مامور نیرو های ویژه به نام وید ویلسون است که پس از اینکه تحت یک آزمایش خاص قرار میگیرد به توانایی های جدیدی دست میابد، او تصمیم میگیرد از کسی که نزدیک بود زندگی اش را نابود کند، انتقام بگیرد. علاوه بر رایان رینولدز که نقش اصلی را ایفا میکند، Morena Baccarin, Ed Skrein, T. J. Miller, Gina Carano نیز در این فیلم حضور دارند.

دانلود دوبله فارسی سریال فرار از زندان Prison Break

فرار از زندان مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال 2005 تا 2009 در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. تهیه‌کنندگان این سریال شرکت آدلستین پاروز و فاکس قرن بیستم بودند. در کنار پل شیورینگ که خالق این اثر است، مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند. هم‌چنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال 2006، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد. فصل اول مربوط به نجات لینکلن باروز از زندان است. وی به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور ترنس استیدمن به مرگ محکوم شده، در حالی که او واقعاً این کار را انجام نداده‌است. او در زندان ایالتی فاکس ریور، منتظر فرارسیدن روز اجرای حکمش است. برادر او مایکل اسکافیلد که یک نابغه و مهندس سازه است، نقشه‌ای برای فرار لینکلن طراحی می‌کند. مایکل دست به یک جرم می‌زند تا به زندان فاکس ریور برود. در زندان او برای راه پیدا کردن به درمانگاه، ادعا می‌کند که دیابت نوع یک دارد و با دکتر سارا تانکردی آشنا می‌شود. هم‌زمان وکیل و معشوقهٔ سابق لینکلن، یعنی ورونیکا داناوان که یک وکیل است، دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند تا بی‌گناهی لینکلن را اثبات کند. مشخص می‌شود که سازمان برای لینکلن پاپوش درست کرده‌است. پدر لینکلن و مایکل سال‌ها پیش برای سازمان کار می‌کرده و بعد از خروجش از سازمان علیه آن‌ها کار می‌کند. به همین دلیل سازمان برای انتقام، این کار را کرده است. مایکل و لینکلن به همراه شش زندانی دیگر، فرناندو سوکره، تئودور بگول، بنجامین مایلس فرانکلین، جان آبروزی، توئینر و هیوایر در قسمت آخر این فصل، از زندان می‌گریزند. این سریال تماشایی را هم اکنون میتوانید با سه کیفیت متفاوت و با لینک مستقیم از سرور های پرقدرت پارسی دانلود دریافت کنید.
احمدی بازديد : 277 جمعه 14 اسفند 1394 زمان : 18:05 نظرات (0)
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
  • سایت هواداران استقلال
  • لينک دوستان