loading...

فروشگاه پارسیان

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که کامپیوتر خود را عوض کرده‌اید، یا لپ تاپ خود را برای تعمیر به شرکتی سپرده‌اید یا اینکه یک هارد بلااستفاده در خانه داشته باشید. با خود گفته‌اید که آیا می‌شود هارد را

فروشگاه اینترنتی ماراتن
احتمالا برای شما نیز پیش آمده که کامپیوتر خود را عوض کرده‌اید، یا لپ تاپ خود را برای تعمیر به شرکتی سپرده‌اید یا اینکه یک هارد بلااستفاده در خانه داشته باشید. با خود گفته‌اید که آیا می‌شود هارد را بدون دردسر با پورت یو اس بی به کامپیوتر وصل کرد؟
در جواب سوال فوق باید بگوییم: بله می‌شود! و اتفاقا این کار بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید هارد خود را (چه ساتا و چه آی دی ای) به کامپیوتر و نوت بوک وصل کرده و از اطلاعات آن استفاده کنید یا روی آن اطلاعاتی را کپی کنید. در ادامه به 3 روش برای این کار اشاره خواهیم کرد.


اول: در صورتی که هارد شما ساتا یا IDE است می‌توانید با استفاده از تبدیل هارد SATA/IDE به USB به راحتی هاردتان را به پورت USB کامپیوتر وصل کنید.


دوم: در صورتی که هارد شما ساتاست، می‌توانید با استفاده از باکس هارد آن را به نوعی به یک هارد اکسترنال تبدیل کرده و به سادگی از آن استفاده کنید.


سوم: در صورتی که چند هارد دارید و می‌خواهید از همه آن‌ها روی یک سیستم استفاده کرده و اطلاعات مختلف را جابه‌جا کنید، بهترین راه حل استفاده از داک هارد است، زیرا به راحتی و فقط با گذاشتن هارد در داک می‌توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته و هر زمان نیاز به هارد دیگری داشتید آن را برداشته و دیگری را جایگزین کنید.
احمدی بازديد : 117 دوشنبه 21 دی 1394 زمان : 13:38 نظرات (0)
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
  • سایت هواداران استقلال
  • لينک دوستان