loading...

فروشگاه پارسیان

  خوش بو کننده Fresh Matic, محیط کار و زندگی شما را با پخش کردن بوی خوش , مطبوع و دلپذیر می نماید. اسال کار Fresh Matic پخش کردن بوی خوش از کپسول عطر در فواصل زمانی معیین می باشد. خوش بو کننده

فروشگاه اینترنتی ماراتن

خوش بو کننده Fresh Matic

 

خوش بو کننده Fresh Matic, محیط کار و زندگی شما را با پخش کردن بوی خوش , مطبوع و دلپذیر می نماید.
اسال کار Fresh Matic پخش کردن بوی خوش از کپسول عطر در فواصل زمانی معیین می باشد. خوش بو کننده Fresh Matic دارای یک کپسول خوش بو کننده می باشد که در صورت تمام شدن کپسول عطر می توان کپسول را به صورت جدا خریداری کرد.
این دستگاه انرژی خود را با 2 عدد باتری قلمی تامین می کند. خوش بو کننده Fresh Matic قادر است با استفاده از سنسور نوری خود می تواند شب و روز را تشخیص دهد و با توجه به تنظیماتی شما روی این دستگاه انجام می دهد قادر به پخش بوی خوش در شب یا روز یا هر دو می باشد.
همچین فواصل پخش کردن عطر را می تواند به 5 یا 10 یا 20 دقیقه یک بار تنظیم کرد. به این طریق با تنظیم Fresh Matic می توانید با توجه به نیاز خود در شب یا روز و با فاصله زمانی دلخواه محیطی خوش بو داشته باشید.
مکان های مورد استفاده : محیط کار - مکان های شلوغ - مغازه ها - سرویس ها ی بهداشتی - اتوبوس ها و غیره ....


 

قیمت: 20,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید خوش بو کننده Fresh Matic، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خوش بو کننده Fresh Matic

درباره لوازم خانگی ,
برچسب ها خوش بو کننده ,
احمدی بازديد : 232 جمعه 31 شهریور 1391 زمان : 12:24 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
  • سایت هواداران استقلال
  • لينک دوستان